Tuesday, July 27, 2010

Kisah Semalam...


Semalam aku sendiri....aaargh...!Bosan melalui hari-hari seperti ini.Ada janji...tapi tak ditepati..Banyak sangat aktiviti.Haaahh..itu lah alasan yang memang biasa didengar.

Semalam aku sendiri...Nampaknya mahu atau tidak,terpaksalah aku tempuhi.Ada
Si Bongsu...dia sibuk study..Uhghhh...tak boleh kacau ni...orang tengah rajin study..kerana ada satu misi penting demi masa depannya.Selamat berjaya Si Bongsuku...Doa seorang ibu sentiasa bersamamu.

Semalam aku sendiri....Si Dia nun jauh di sana.Ada misi penting katanya.Ada diskusi demi generasi masa depan.Tak mengapa..walau jauh,namun tetap di hati.Pergilah demi tugasmu.Aku di sini setia menanti.Tapi...nampaknya aku akan sendiri lagi.

Walau aku sendiri,tapi sebenarnya ada yang masih sudi menemani....ada empat mulut mungil minta disuapi,minta disusui..Inilah peneman setiaku kini.Penghibur hati di kala sunyi.

Sudah kenyang perutmu,
Sudah hilangkah dahagamu...
Beradulah Si Comelku..
Maafkan aku kerana menyebabkan kau kehilangan ibu tercinta......

2 comments:

  1. tapi sekarang nih kalau sunyi pon dah ada misi baru...tulis cerita banyak2 kat blog k.... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...