Tuesday, July 27, 2010

Inilah Kisahku



Dulu, aku hingusan lagi,Tidak mengerti mainan dunia.Kini, aku menginjak ke usia dewasa.Melalui pelbagai kisah suka duka.Matang bersama perjalanan usia.....

Dulu, saat mula menginjak ke alam persekolahan, aku tidak menyangka....aku akan berada di sini hingga ke akhirnya......

Dulu, aku tidak suka untuk ke situ...tapi kini, di sinilah tempatku...tempat aku mencurah ilmu.Berbakti tanpa mengenal jemu.Bangga melihat kejayaan anak didikku...dengan usaha gigih seorang aku...

Usia mudaku,
Penuh liku....penuh onak duri sembilu,
penuh suka,duka tangisan dan tawa ria....
Tapi,
itu kisah dulu
kisah seorang aku....
Kini, aku terus melangkah
Dengan satu tekad
Satu hala tuju
Meneruskan perjuanganku.....demi mu...anak bangsaku......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...