Tuesday, October 11, 2011

Sume Nak Cepat...Tapi.......







11hb. Oktober.2011[Selasa]





Hari ni hangin satu badan dibuatnya dengan perangai budak-budak sekarang.
Gara-gara terlampau berani tak bertempat. Hari ni aku jalani aktiviti harian macam biasa...
Ikut jadual le...tapi tu la kan...ingat semua
berjalan lancar...tapi ada pula kerja lain menyusul...semua nak cepat, tapi terima arahan lambat. Macam mana tu..??? Tempat dekat je...tapi perjalanan hampir sebulan...
gilerrr...! Ikut hati malas aku nak layan kerja macam ni. Mula-mula aku buat bodoh je...tapi akak sorang
ni takut bebenor....dimintanya aku uruskan juga...nak tak nak terpaksa juga cari budak untuk selesaikan masalah ni....

Tak kisah le...aku dah lali dengan benda-benda
macam ni. Tapi yang buat aku hangin satu badan
bila ada budak yang tak reti bahasa.

Dia ingat macam bagusss ...sangat. Tapi aku dah basuh cukup-cukup budak-budak yang tak cukup ajar ni...

Lepas ni kalau dia orang tak
reti-reti bahasa juga...memang le bebudak ni tak makan dek ajar....yang ni bukan salah aku tak cukup ajar....hmmmmm...ni sebab depa tak reti-reti nak belajar....!!

Kita buang angin satu badan ni....kasi sejuk pula dengan aktiviti santai.....moh nengok aku buat aktiviti apa dengan budak-budak ni...
Fuhhhhh..., akhirnya selesai gak satu masalah....!

p/s: yang ni...bukan bebudak dalam cerita kat atas tu....yang ni TERBAEKKK...punya budak...hahaha....!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...