Saturday, July 2, 2011

1 Murid, 1 Sukan, 1 Malaysia




2hb. Julai. 2011 [Sabtu]

Hari ni diadakan pelancaran 1M1S1M. Sekolah aku pun terlibat sama. Pagi-pagi aku dah ke sekolah nak urus bahagian pendaftaran peserta di kalangan ibu bapa, penjaga dan masyarakat setempat. Ada dua orang cikgu tu....cuaca gelap lagi dah sampai ke sekolah...punya semangat nak lari..."aku tak boleh tidur le malam tadi, punya le suka nak lari....hahahaha....tu yang ayam belum berkokok, aku dah sampai.." ni dia kata...bukan aku tau...!Kira pecah rekod kehadirannya la sebab awal daripada biasa hehehe.....Pssst..! jangan marah noo...







Kat sini beberapa aksi sebelum larian bermula dan selepas larian yang sempat aku rakam. Saja suka-suka...

Ada tu yang dah macam dugong kepenatan...heheheh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...