Tuesday, January 18, 2011

Teman....Walau Apa Jua Anggapanmu....

Teman..........

Walau apa jua anggapanmu dahulu terhadap seorang aku....
Namun......
Aku tetap bersyukur dengan kehadiranmu......
Aku ikhlas menerimamu seadanya.......

Teman......
Walau apa jua anggapanmu terhadap seorang aku.....
Aku bersyukur punya kamu yang sudi hadir
Walau untuk seketika waktu.

Teman....

Walau apa jua anggapanmu terhadap seorang aku...
Aku gembira....
Kerna kamu yang mengajar aku erti rindu
Kerna kamu yang mengajar aku erti bahagia
Kerna kamu yang mengajar aku erti sepi
Kerna kamu juga yang mengajar aku erti derita...........

Teman...

Walau apa jua anggapan mu terhadap seorang aku..
Aku gembira kerna ada kamu...
Bersama berlari mengejar pelangi....
Bersama menggapai awan, walau jauh dari jangkauan...
Bersama memetik bintang di langit......
Bersama menganyam mimpi bahagia...
Walau itu cuma seketika...
Namun...kerna kamu....segalanya bermula.

Teman.....

Walau apa jua anggapanmu terhadap seorang aku....
Walau di mana jua kamu berada
Tak perlu untuk kamu rasa bersalah
Kerna yang pasti....
Kamulah temanku yang sejati
Yang memberi seribu rasa dan seribu erti
Dulu, kini dan selamanya.............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...