Wednesday, June 29, 2011

Sukantara / Acara Awal Sukan Tahunan ke-22, 2011






29hb. Jun 2011 (Rabu)

Pagi ni ada acara sukantara sempena Kejohanan Olahraga sekolah kali ke-22, yang akan berlangsung pada 3hb. Julai 2011 nanti. Sebenarnya, hari ni masuk hari ke-2. Semalam dah pun bermula, tapi aku tak dapat joint sebab ada urusan di Seremban. Rugi sebenarnya...tapi nak buat camner erk..! urusan di sana pun penting gak...

Hari ni tinggal acara lompat tinggi untuk semua rumah. Seronok gak tengok aksi lompatan budak-budak dari Tahun 1 hingga Tahun 6...macam-macam gaya...ada kuak lentang, kuak telungkup, kuak selusup, aksi pengguin pun ada....hahahaha....tapi tak dan nak snap gambar...buzzy weh...!

Tengokle apa yang aku sempat rakam....tapi yang ni aksi sopan le....

30hb. Jun 2011 (Khamis)

Acara Awal sebelum hari sukan diadakan. Semua acara padang (lontar peluru, lompat tinggi dan lompat jauh). Aku kena bertugas di bahagia acara lompat jauh. Nasib baik tak kena bahagian lompat tinggi. Itu acara paling aku tak suka....bukan apa....lambat nak habis....bosan weh!

Aku suka acara lompat jauh ni...macam-macam gaya. Ada tu yang lompat macam kijang..siap hentak sebelah kaki dulu baru lompat...hahaha...batal pula tu....Yang bestnya bila tiba giliran kategori C. Acaranya "lompat tegak". Aku pun tak pernah tahu ada acara ni...ni idea cikgu Rahman le...klakar dibuatn
ya....lutut kena bengkok, lepastu... tangan kena menghayun, baru boleh lompat...aku tengok macam gaya kanggaru melompat pun ada gak...korang bayangkan le sendiri...pecah perut aku asyik gelak memanjang....kahkahkah....

Tu le antara budak-budak yang menyertai acara 'lompat tegak'....hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...